دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک شامل انواع شامپو برای انواع مختلف مو می باشد. تا سلیقه تمام مخاطبین خود را پوشش دهد.

انتخاب شامپو مناسب برای انواع مو

حال که نوع مو خود را متوجه شدید، برای حفظ لطافت و سلامت و همچنین جلوگیری از آسیب بیشتر به آن، بهتر است شامپو متناسبش را استفاده کنید. در ادامه این مقاله خواهید توانست توضیحات و همچنین توصیه‌های متعددی را درباره انتخاب شامپو مناسب انواع مو کسب نمایید .

موی چرب و شامپو مناسب آن

مهمترین دلیل چرب بودن موهای شما ترشحات بیش از حد مجاز غده‌های چربی است که داخل پوست سرتان به فولیکول‌های مو متصل می‌باشند، البته که این مشکل ممکن است ریشه در بیماری‌هایی همچون پر کاری غده فوق کلیه و نیز ممکن است از داشتن کیست تخمدان نیز در بانوان باشد.

این مدل از موها براق می‌باشند ولی به دلیل ترشحات زیاد چربی، گردوغباری که در هوا موجود می‌باشد را به خود جذب می‌کند و همواره یک روز بعد از شستشوی آن نمایی مات و کدر پیدا خواهد کرد. دلیلی که موجب می‌شود این نوع از موها کاملا سالم و زیبا به نظر نیاید. چربی می‌باشد که بر روی سطح آن‌ها انباشته شده ، چربی‌ای که حتی موقع لمس موها کاملا محسوس است .

تا اینجای مطلب  ویژگی‌های موهای چرب به طور کامل برای شما توضیح داده شده است. بنابراین موقع آن رسیده که با شامپو مناسب انواع مو چرب هم آشنا شوید. بدین ترتیب خواهید توانست که از میان آن‌ها یکی یا چندین محصول را که مناسب موی شماست انتخاب نموده و مصرف نمایید .

پیش از انتخاب این شامپو‌ها بهتر است بدانید بهترین نوع شامپو برای موهای چرب، محصولاتی هستند که در ترکیباتشان سولفات به کار رفته باشد. البته به این نکته توجه نمایید که هیچوقت مقدار سولفات آن نبایست زیاد بوده باشد.

همچنین این نوع موها احتیاجی به نرم کننده و شامپوهایی که سبوم یا چربی آن‌ها زیاد است، ندارند، چرا که این ترکیبات فقط باعث افزایش چربی پوست سر شما و بد حالتی موهایتان می‌شوند. دقت نمایید که اگر موی شما شامل این ویژگیها باشد و شما نیز مایل به خرید یک شامپو که برای آن مناسب باشد را دارید بنابراین محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شود پیشنهادات مناسبی برای موهای شما به حساب می‌آیند.

شامپو ضد شوره ایروکس مدل اکتوپیروکس

شامپو ضد شوره ایروکس مدل اکتوپیروکس موجود در فروشگاه اینترنتی ایپک ، درمان موثر شوره با استفاده از جدیدترین و ایمن‌ترین ترکیب ضد شوره و ضد قارچ شناخته شده در جهان (اکتو پیروکس) را انجام می‌دهد. دارای خواص ضد خارش، ضد التهاب و التیام‌بخش بوده و محتوی ترکیبات گیاهی موثر در پیشگیری و کنترل ریزش مو می‌باشد که همراه با ترکیبات نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و حالت‌دهنده و فرمولاسیون ویژه و ملایم آن را برای انواع مو مناسب می‌سازد. شامپوی اکتوپیروکس 1% ایروکس همواره با بهره بردن از عالی‌ترین، به‌روزترین و ایمن‌ترین ترکیب ضد شوره، اثری بی‌نظیر برای درمان شوره سر و نیز خارش پوست سر دارا می‌باشد. عصاره‌های گیاهی موجود در آن اثر ضد شوره شامپو را افزایش می‌دهند و ترکیبات نرم‌کننده، حالت‌دهنده و مرطوب‌کننده شامپو نیز موجب جلوگیری از خشکی مو می‌شوند. در این نوع شامپوها از شوینده‌های ملایمی باستفاده شده است که این امر آن را برای استفاده انواع مو مناسب ساخته است.

روش مصرف : ابتدا موهای خود را خیس نموده سپس حجم مناسبی از شامپو را روی آن به آرامی ماساژ داده . بعد از چند دقیقه به خوبی آبکش کنید.

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک

شامپو کافئین پلاس ایروکس

شامپو کافئین پلاس ایروکس که در فروشگاه اینترنتی ایپک موجود است،بعلت داشتن کافئین،ونیز روغن‌ها و علاوه بر آن با داشتن عصاره‌ های گیاهی موثر، باغث تحریک رشد موها می‌شود که برای موهای دارای ریزش که دارای الگوی مردانه و زنانه هست مناسب می‌باشد. این محصول با افزایش خون رسانی به کف سر، فولیکول های مو را به شدت تغذیه و تقویت کرده و به رشد مجدد موها کمک می کند و همچنین به موهای شما استحکام و مقاومت بخشیده و از ریزش مو نیز جلوگیری می‌نماید. بطور کلی شامپو کافئین پلاس ایروکس موجب جلوگیری از ریزش مو آندروژنیک، تقویت و رفع آسیب های ساقه مو می شود. 

شامپو کافئین پلاس ایروکس همواره با مهار نمودن DHT و علاوه بر آن با آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و با به بهبود رساندن خون رسانی، در امر تغذیه نمودن بهتر فولیکول و نیز تحریک نمودن رشد مو نقش موثری دارد. این شامپو بدون پارابن و سولفات است و کاملا راحت جذب مو و همچنین جذب پوست سر می شود. این محصول با انرژی رسانی مناسب به ریشه موها خصوصا موهای ضعیف باعث تحریک از سرگیری رشد آن‌ها می‌شود، به علاوه با قدرت شویندگی ملایم و PH دارای ویژگی بسیار مهم سازگاری با پوست سر، از خشک بودن پوست سر شما نیز جلوگیری بعمل می‌آورد. استفاده کردن دائم از این شامپو مانع تاسی و همچنین مانع ریزش موی سر بشکل سکه‌ای شده و قسمت‌های خالی سر شما را پر می‌نماید. مهم‌ترین ماده‌ای که در این شامپو به کار رفته است، کافئین می‌باشد که دارای خاصیت‌های بی‌نظیری برای مو می‌باشد.در حقیقت کافئین باعث بهبود گردش خون در قسمت سطح کف و همچنین در پوست سرمی‌شود و نیز موجب ارتقای سطح خون و انرژی رساندن به فولیکول های مو نیز می‌باشد و همواره این امر محرکی است برای رشد نمودن مجدد فولیکول‌ها .بدین شکل است که باعث افزایش رشد موها می‌شود.

به محض برخورد شامپو با پوست سر، کافئین از غلاف مو به سمت ریشه ها حرکت کرده و خیلی سریع جذب ریشه موها می شود. و با ترکیب شدن موثری که در خود دارد ریشه‌ی مو را تقویت نموده و موجب استحکام آن شده و موجب افزایش مدت دوره حیات آن نیز می‌شود.

کافئین علاوه بر ریشه موها به همه نواحی پوست سر نفوذ می کند و با ممانعت از تاثیر مخرب هورمون تستسترون و انرژی رسانی مناسب، جلوی ریزش موی ارثی را نیز می تواند بگیرد. علاوه بر این وجود داشتن همین ماده نیز در ترکیبات شامپو باعث افزایش اثر سایر موادی که در شامپو موجود است نیز می‌شود.

کافئین در درمان آلوپسی آندروژنتیک نقش موثری دارد. همچنین کافئین سطح cAMP در سلول ها را افزایش داده و در نتیجه با تحریک متابولیسم سلولی، موجب افزایش تکثیر سلولی می گردد. در حقیقت کافئین موجب ترمیم رشد مو و نرم تر و براق تر شدن موها می‌شود. روش مصرف : ابتدا موها را خیس نموده و سپس حجم مناسبی از شامپو  را نیز روی آن با آرامی ماساژ دهید.بعد از سپری شدن چند دقیقه آن را آبکشی نمایید.

درباره فروشگاه اینترنتی ایپک

فروشگاه ایپک یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی است با تضمین اصالت کالا.

ارائه دهنده تمامی برند ها به مشتریان محترم می باشد.

تنها کافی است که به فروشگاه اینترنتی ایپک مراجعه نموده

و از دیدن تنوع محصولات و برند های این مجموعه لذت ببرید.

از کیفیت و تعهد ما در ارائه محصولات با کیفیت،دوستان خود را آگاه کنید.

برای اطلاع از جدیدترین محصولات ایپک در پایین صفحه به پیج اینستاگرام ما بپیوندید.

پرفروش ترین محصولات شامپو ایپک

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *